torsdag 2 december 2010

Beslutsångest

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Känns som jag redan är trött på all snö, kyla och tomtar.
Jag var verkligen INTE färdig med sommaren och hösten innan vintern kom en MÅNAD för tidigt. Plus att våren som var kom en MÅNAD för sent. Hur kul är det på en skala egentligen?
BLä för det, men snön lyser ju faktiskt upp lite i vintermörkret och det blev lite gulligt med julgardiner och nya julstjärnor i fönstret.
Men hade jag fått välja om det skulle vara sommar eller vinter så självklart hade det blivit sommar.

Tänk att jag skulle få ha sån tur att lyckas bo ca 30 sekunders promenadväg till shoppinggatan =) Underbart.

Min lille kille är i princip blöjfri nu. Känns lite overkligt att tiden går så fort.

Skriv gärna i gästboken =)

Carpe diem

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar