måndag 4 mars 2013

Black mask

Idag kom min svarta mask i Brevlådan!
Ivrig som jag är så skyndade jag mig att prova den!!!

Den var ganska svår att få på då den va ganska kletig fast med lite gummikänsla.
Masken ska sitta på tills den torkat och det tog ca 20 minuter men kan tänka mig beror lite på hur tjockt lager man tar.

Medan masken torkade så gick det utmärkt att greja med andra saker som att dricka kaffe :)
Ju mer masken torkade ju svårare blev det att prata då man blev ganska stel i ansiktet.

Denna mask ska dras av för bästa effekt men sen är även vattenlöslig för dem som inte vill dra.
Dock ska tilläggas att det gör ont att dra av den, då man har små fina hårstrån i ansiktet så det blir som en gratis vaxning samtidigt. (Inte för att jag brukar vaxa ansiktet annars)

Jag är nöjd med resultatet och känner mig väldigt ren och len i ansiktet. Även om man blir lite röd efteråt.

Denna fick jag tag i på tradera.
Denna va ny i förpackning och jag betalade 42 kr inklusive frakt!

Kan även tipsa att mina rakblad till min Venus rakhyvel inhandlas där. Självklart är dom nya i förpackning då många företagare använder sig av tradera.
Ca 40 kr (inklusive frakt) för 4 blad istället för runt 100 kr. Så självklart tycker jag man ska kolla in tradera / ebay innan man handlar. Dagens lilla tips :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar