fredag 3 januari 2014

Lov

Det är verkligen välbehövligt med lov! Börjar inte skolan förren på onsdag. 
Känns verkligen skönt att jag har betat av  1 termin av 4. 
Nästa termin blir det dock inte någon praktik. 


Så idag startar jag dagen med att hämta kaffe som mannen fixat innan han åkte till jobbet vid 8. Tidningen hade han också lagt på mitt nattduksbord!! Älskade make <3 
Så jag startar denna dag med att inte gå upp :)
Sonen och hunden håller mig självklart sällskap då vi kollar på Netflix på ipaden. 
Sonen har fastnat i Ben 10 träsket och tar alla tillfällen han kan att titta på Ben 10. Får han inte titta på Ben 10 så låtsats han att han är Ben 10. Phu! Fantasin är det då inget fel på! 

Idag funderar jag på att ev ta bort julen. 
Men vill inte känna att våren är långt borta. Så kanske bäst att vänta lite?!? 

Ja nu ska jag nog ägna mig åt att kolla på Ipaden :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar