onsdag 28 november 2007

Den växer

Den växer... Kanske inte i den takt som jag vill, men det kanske bara är en fördel? Man vill ju liksom att alla ska se det! Det beror lite på vad man har för kläder mm.

Jag bytte det ena klädesplagget (som jag pratade om i förra inlägget) till en kjol. Den gillade jag faktiskt. Helt otroligt eller hur?!

Snön har kommit, kanske för att stanna. Vem vet. T sa imorse att de skulle komma ännumer idag och att det sedan skulle frysa på. Känns som att denna julen kan bli vit, men det hinner väl ändras flera gånger.

Nu ska vi snart börja renovera i källaren igen. Gamla tvättstugan ska bli kontor/gästrum istället för här uppe. Det ska bli roligt.

3 kommentarer:

  1. ÅÅ vad spännande! vill träffa dig snart! krama

    SvaraRadera
  2. hej du // simpan. vad gör du ????? alla hälsar kram från mig

    SvaraRadera
  3. jag tittar in i bland, ha en jättebra kväll kram mamma

    SvaraRadera