söndag 27 september 2009

Borta bra men hemma BÄST

Livet rullar på och dagarna försvinner lika fort som den kom.
Men som tur är har jag söndags känsla fast de är Måndag.

Nu var de länge sen T och jag fick vara hemma en hel vecka tillsammans!
Så vi ska bara ha de skönt och göra saker som faller oss in.

Jag har nog aldrig uppskattat mitt hem så mycket som jag gör nu. Så njuter för fullt!

Hösten kommer med Stormsteeg och jag hinner inte med. Vart tog sommaren vägen? Känns inte som jag gjort nånting denna sommar men den kom och gick den med! Nu är löven gula och faller till marken.
I can see the first leaves falling, it´s all yellow and nice.

Det som är på kartan nu o fixa är Jacka/termobyxor/overall till Levin. O skor såklart. Men vart ska man handla o ska man tänka att dyrast är bäst? Rena rama djungeln!

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar