onsdag 16 september 2009

Danmark

Som jag skrev i förra inlägget om att de skulle bli skärpning, så blev de inte riktigt så.

Detta med blogg kanske inte är min grej? Har inte direkt ngt bloggsug, känns inte som om de finns tid till de heller.

Sen vet ja ju bara om 2-3 st som läser bloggen. Så ni som läser får gärna skriva att ni finns, så kanske min motovation blir lite bättre.


Min son är idag nästan 1.5 år och JA jag går fortfarande hemma och är mammaledig. Det tänker jag vara så länge jag kan och vill, men vissa dagar vill man börja jobba igen. Men jobbet går ju ingenstans. De hinner jag sen, men Levins tid som liten kommer inte finnas kvar.

























Jag är en stolt ägare till en ROSA dator, som jag verkligen gillar. (om man bortser från att det är vista)

Renoveringen med huset går sakta men säkert framåt, men vi gör lite då och då när tiden finns och vi är hemma.
Det senaste vi gjorde var att asfaltera våran infart.

Bilden tagen från köksfönstret


Är även ägare till en BMW 320 cab. Levin gillar´t skarpt. Jajjemen han åker med. Han fick ju inte plats på mc:n så fick köpa ngt som hela familjen kunde va med på!

Det är lite som hänt i mitt liv just nu.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar