tisdag 22 september 2009

Helnöjd

Måste tala om att jag har den bästa hårfönen jag någonsin haft!
Tack Levin för att du "råkade" kasta den andra i golvet så den inte blev riktigt normal efter det.
Så på Ullared - Gekås införskaffade jag en ny i Märket OBH Nordica i chilli serien. Alltså en röd.
Jag kör ju det mesta i den serien.
- Hårfön
- Brödrost
- Kastruller (dock ej röda)
- Har en kamera som är röd (dock ej OBH)
- Vattenkokare

Hårfön från Gekås 199 kr

Så fort något går sönder kör ja på den serien. Älskar den verkligen.
Tillbaka till hårfönen, så har jag aldrig blåst håret torrt så fort nånsin, plus en LÅNG sladd som jag saknade massor på den gamla.





Så har ni inte provat märket OBH Nordica GÖR det. Jag är SUPERNÖJD.

Måste även tillägga att Levin sov till 09.10 imorse, då han inte gjort det sen han var en liten bebis. Så värsta lyxen för mig i morse!

2 kommentarer:

  1. Haha...kan inte göra annat än le när ja läste den här :D

    SvaraRadera
  2. www.dhgate.com , där inne finns massor roliga saker från kina =). även där jag hittade studentklänningen och skorna,=); Kram

    SvaraRadera